Header Ads

Header ADS

Breaking News

Χωνάκια παγωτού με κέικ .


ΥΛΙΚΑ
Για 16 κεκάκια σε χωνάκι
250 γραμ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
150 γραμ. ζάχαρη
4 Αβγά χωρισμένα τα ασπράδια από κρόκους
250 γραμ. αλεύρι φαρίν απ
1/2 κουτ. γλυκ. μπέικιν πάουντερ
Χυμό από 1 πορτοκαλί
Ξύσμα από 1 πορτοκαλί
16 χωνάκια παγωτού
2 μπισκότα γεμιστά με σοκολάτα και φράουλα
1 κουταλιά μαρμελάδα με 1 κουταλιά νερό
χρωματιστή τρούφα
Σε μπολ χτυπάω τα ασπράδια με 2 κουταλιές της σούπας ζάχαρη…από αυτή που έχω μετρήσει.
Μέχρι να γίνει σφιχτή μαρέγκα.
Σε άλλο μπολ ρίχνω το βούτυρο και την υπόλοιπη ζάχαρη. Χτυπάω καλά μέχρι να ασπρίσει το βούτυρο.
Στο αλεύρι ρίχνω το μπέικιν πάουντερ και ανακατεύω. Προσθέτω έναν έναν τους κρόκους από τα αβγά, ρίχνω το ξύσμα πορτοκαλιού και συνεχίζω να ρίχνω εναλλάξ το αλεύρι, με το χυμό πορτοκαλιού.
Μόλις ανακατευτούν καλά, ρίχνω την μαρέγκα και ανακατεύω με μαρίζα, σιγά σιγά και με προσοχή.
Τρίβω τα 2 μπισκότα στο μούλτι.
Γεμίζω με αυτό όλα τα χωνάκια μου μέχρι την μέση σχεδόν.
Βάζω το μείγμα μου, σε ένα κορνέ, αυτοσχέδιο αν δεν έχω ….βάζοντας το μείγμα μου σε μια σακουλίτσα, το μαζεύω όλο σε μια γωνία και στριφογυρνάω την σακούλα μέχρι να μαζευτεί όλο σε μια γωνία.
Κόβω με ένα ψαλίδι την γωνίτσα της σακούλας, ανοίγοντας τρύπα, όσο θέλω για να μπορώ να γεμίσω τα χωνάκια μου.
Γεμίζω με το μείγμα , αλλά όχι μέχρι πάνω…
Προθερμαίνω το φούρνο σστους180 βαθμούς και τα ψήνω για 20΄.
Τα βγάζω από το φούρνο εφόσον ψηθούν και πάρουν λίγο χρώμα από πάνω….
τα αφήνω να κρυώσουν λίγο και με ένα πινέλο τα περνάω με λίγη μαρμελάδα.
Κατευθείαν ρίχνω από πάνω την χρωματιστή τρούφα .
Έτοιμα τα χωνάκια παγωτού με κέικ !!!!
Καλή επιτυχία !!!
TH  ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ Η  Καίτη Νίνου